Archive for November, 2010

Propunere de colaborare

Ca tot am pus poze cu extra mega stiuca italiana de 3,5 8 si 12 kg si ca tot in ultima perioada suntem foarte prinsi cu noul site pe teme de pescuit…Godfather a fost strafulgerat de cea mai buna si geniala idee care i-a trecut lui prin cap vreodata (ca m-a sunat dupa cateva ore sa imi spuna ca ideea lui geniala a fost deja pusa in practica de altcineva…in urma cu cateva luni…e o alta poveste…care nu face obiectul acestui post 😛 )

Cam care este ideea. Pe noul site Pescari Hoinari sa dam posibilitatea tuturor pescarilor care au ceva de zis…sa o faca. Locuri in care au pescuit, dezamagiri in partidele lor de pescuit, satisfactii, capturi (cand e cazul 😛 ) si absolut orice informatie si absolut orice lucru…care ii poate ajuta si pe alti semeni cu probleme grave la cap…cand e vorba de pescuit 🙂

Pana vom gasi si vom pune in practica varianta tehnica pentru a se putea face acest lucru direct pe site…am apelat la o varianta ajutatoare. Orice post poate trimis pe adresa office”arond”funblog”punct”ro sau la pescarihoinari”arond”gmail”punct”com . Se pot trimite si poze eventual link-uri pentru filmulete si bineinteles numele si prenumelui celui care a scris…si orasul din care este.

P.S. Cel mai frumos si cel mai reusit post trimis va fi desemnat castigator. Marele premiu va fi…toate stima si respectul nostru 🙂

Stiuca monstru…romaneasca

Daca tot suntem la capitolul Esox Lucius , va prezint mai jos un filmulet cu un mic monstru. Cred ca nimeni care vede asa ceva nu se gandeste, cum ar fi fost daca se scalda pe acolo si trecea pe langa el….?

P.S. Nemesis cand a pus pozele cu “stiuca italiana” m-a sunat si a spus ca nu stia ca sunt asa mari… Pacat ca astfel de exemplare sunt tot mai rare. Acum 50 de ani in Balta Brailei si Delta Dunarii asa ceva era la ordinea zilei. Cine stie poate o sa apucam si noi… dar sincer…nu cred.

Stiuca…italiana

Ca tot il apostrofa Claudiu pe Godfather (banuiesc ca esti fostul nostru coleg…si te salut pe aceasta cale si chiar nu ne-am vazut de zeci de ani 🙁 ) ca am prins niste pui de stiuca. Cand are omul dreptate are. Dar ce zice fostul nostru coleg de “pesa” (piesa) asta? E una bucata stiuca…de origine italiana…prinsa de un roman (fratele unui coleg de munca si un foarte bun prieten, care este plecat in Italia si e innebunit cu pescuitul). Are doar 8 kg draguta stiuca si a fost prinsa la lingurita.

Oare stiuca mare din casa sa aiba 12 kg si cea mai mica sa aiba doar 3,5kg? Eu zic ca da…si diferenta chiar este vizibila.

Amuzant e cum a prost prinsa cea mica. Alti romanasi pe lac cu undita. Si se duce meseriasul nostru si cere un pestisor…sa il puna in lanseta. Imi imaginez ce a fost in gandul si mai ales la gura romanasilor…care l-au servit cu pestisorul…buclucas 🙂

Si stiuca de 12 kg si 102 cm care pe mine personal m-a socat. Eu nici macar in poze nu am vazut o astfel de stiuca.

Si cand te gandesti ca in burtica aia micuta au fost nu mai putin de 3 kg de icre. 3 kile de icre de stiuca…burghezie frate.

Cred ca stiuca asta trebuia sa fie adevaratul “monstru” din filmul de referinta din randul pescarilor “Operatiunea Monstrul” Si cand te gandesti ca gurita asta gingasa a atacat un file de sardina din conserva…cumparata de la magazin 🙂

Eu daca as prinde asa ceva…pot muri fericit. Trei stiuci prinse: una de 3,5 una de 8 si una de 12 kg. 23,5 kg de peste…prins…asa scurt la o partida.

P.S. Chiar daca suntem tipul pescarului care nu spune locuri de pescuit, de data asta voi face o exceptie. Este vorba de un lac din apropierea orasului Milano. Un lac in care se percepe o taxa anuala de 60 de euro. Se pescuieste de la 6 dimineata pana la ora 18. Niciodata noaptea…ca te fugaresc paznicii. Si cel mai bine trage, cand ploua afara. Asa ca daca va tenteaza exemplarele din poze…puteti incerca o partida de pescuit acolo 😛 🙂

P.P.S. Multumesc mult de tot Petrule pentru poze. Si tie si fratelui tau care a fost dragut si amabil sa ti le trimita…si tu la fel bineinteles ca le-ai dat mai departe. Le-am tocit deja de cate ori m-am uitat la ele…si inca nu imi vine sa cred ca a putut prinde asa ceva. Comparativ cu caraseii prinsi de noi…pe ploaia aia 😛 🙂

Ori suntem corecti…ori nu mai suntem

Legat de cele doua posturi anterioare…simt nevoia sa fac niste precizari. Ca ori suntem corecti si dam informatii corecte…ori nu mai suntem 🙂

In primul rand … nu am dat cu rama rosie…ci cu rama neagra. Stiu mai putin conteaza culoarea, cand oricum nu prinzi mai nimic. Sau poate tocmai asta a fost marea mea problema de data asta…ca nu am dat la rama rosie 😛 cu care am rupt de cele mai multe ori 🙂

Doi la mana…eu am fost primul care a prins un peste. Chiar daca era un ghibort mic si pricajit…macar a fost primul. Si am mai prins cativa, dar le-am dat la toti drumu. Chiar am scos doi deodata 😛

Trei la mana…eu nu m-am laudat cu ce scule mi-am mai luat…pentru ca eu nu m-am innoit cu nimic. Din contra sunt mai sarac cu o lanseta (bat si mulineta). Batul am reusit sa-l rup in husa…husa care era sub pat in bucatarie. Si mai era si un bat meserias de la Barracuda. Si la mulineta i-am rupt tambalul…si cum nu s-a mai putut repara, am aruncat-o.

Patru la mana…ochelarii polarizati de la gingasa mea fata nebarbierita…nu sunt ai mei. Sunt cu imprumut de la Godfather…ca am fost destul de cascat ca sa ii uit pe ai mei acasa 🙂

Si cinci la mana…m-a chinuit si pe mine talentul cu cateva lansari la lingurita…dar nimic…pentru ca bag de seama ca eu sunt pescar de crap si nu de stiuca 🙂

P.S. Pacat ca al treilea muschetar al site-ului…pretenu’ Cron1cal nu prea se baga in expeditiile noastre. El cica e unditar…dar nici nu vrea sa se reorienteze spre lucruri serioase 🙂

Pescuit la stiuca .. continuare

Pe la 7.30 eram cu toate in apa… dar stiuca nu se sinchisea de carasii nostri…si ce sa facem? Am mai vorbit, ne-am mai laudat fiecare cu ce scule si-a mai luat… chestii de pescari fara activitate…

Cel care a spart gheata, a fost cel mai rabdator pescar care il cunosc…adica unQ Lulu, o marlitza mai mititica:

In mintea noastra ea are 40 de cm. A doua, tot in contul lui se pune… chiar daca pana sa vina omul cu clestisorul sa-i scoata struna dintre dinti, Nemesis a facut repede, o poza cu ea.

A treia a venit la scurt timp dupa, si a fost trecuta in contul meu.

dupa asta, nimic..

Asta e, ne-am facut damblaua ca sa zic asa. De tocana nu am facut , dar ne-am relaxat un mic, am mai uitat de probleme.

Nemesis la rama rosie a luat un ghibortz, iar eu din 50 de lansari la lingurita, in diverse locuri, nici o muscatura.
In incheiere va arat cum arata una din momeli, cand am scos lanseta la plecare.

Cred ca nu este facuta de stiuca isprava (coana mare e prea lacoma sa umble cu jumatati), ci de rac.