Archive for July 4th, 2011

Una scurta…asa de duminica

Mai…nu va ganditi la prostii 😛

Sambata seara eram la o petrecere…si cum petreceam noi pe acolo…fara sa vrem ne-a venit o idee. Ca sa incercam duminica dimineata un pescuit rapid de cateva ore. Imediat am fost de acord, am pus mana pe telefon si ne-am sunat un prieten care are un ponton pe Dunare. L-am intrebat daca este vreo problema sa mergem la el acolo si sa pescuim. Prietenul…tot prieten…a zis ca e ok…asa ca ne-am dus.

Trezirea la 4 dimineata (chiar daca am ajuns la ora 23 de la petrecere, mai stai pe Pro Tv la meciul de box…si cu emotiile caracteristice ca merg la peste…am adormit pe la 3) aruncate sculele in masina…si plecat la magazinul de articole de pescuit. Am mai luat niste plumb greu, ancore cu struna ( ca eram chititi pe stiuca) dar si rama neagra, viermusi…si coropisnite. Aaaa bineinteles si carasel viu (ca de asta uitasem)

Pe la 5 si ceva eram deja pe ponton, fiecare cu cate trei lansete aruncate. Marea majoritate cu carasel viu. Dar am incercat si la rama neagra, viermusi si coropisnita (am dat banii pe ele…asa ca nu era pacat sa nu incercam? 😛 ) Si cum Dunarea poate fi cu suprize…am zis sa incercam macar.

Singura captura a zilei a fost…una bucata moaca, prinsa la rama neagra. In rest…singurele trasaturi pe care le-am avut, erau trasaturile firave ale caraseilor prinsi in ancore. Stiuca nu si-a facut apartia. Poate ca era si era obosita ca o fi fost la vreo petrecere cu o seara inainte 🙂

Pe la 9 eram deja cu sculele stranse si plecati acasa. Nu am prins noi nimic…dar tot ne-am facut damblaua sa facem cateva lanseuri.

P.S. Acum am vazut cat de super poate fi…sa pescuiesti de pe un ponton. Cu siguranta…ne vom mai suna prietenul 🙂