Archive for August, 2011

Aline…te-as ucide :P

Cica Dunarea nu are potential. Ei bine…are, chiar daca e strecurata cu plasele si corentata de braconieri. Se mai gaseste cate un peste mai mare. Dar problema este…ca eu de cate ori am fost nu am gasit niciodata un astfel de peste. Deci ori e ghinion…ori ca nu ma duc eu de cate ori ar trebui sa ma duc.

Pretenu’ Alin….s-a dus exact cand trebuia si unde trebuia. Si a scos crapalaul. 20 de kile…are bucatica aia. Prins la mamaliga.

P.S. Doamne…cred ca este o senzatie unica sa ai un drill cu un crap de 20 kg…crap vanos si vanjos….de Dunare. Adevarul ca poti si sa mori dupa ce l-ai dat afara. Chiar nu ai trait degeaba 🙂

Pescuit la Dunare

Am reusit si eu duminica asta sa fac un pescuit subtire si lejer…asa de vara…la Dunare. Ciudata mai este apa asta. Rar iti da cate ceva. La altii rar…ca mie nu imi da deloc 😛 🙂 Cu ani in urma am luat un ciortan spre 2 kg….si de atunci numai pesti minusculi prind (bine ca nici nu am fost de prea multe ori 😛 )

Sambata seara cu telefonul la ureche cerand informatii, am incropit o mamaliga. Mai la ochi facuta dar a iesit. Reteta de mamaliga: 500g de malai de buna calitate, 100 g de faina. Am amestecat malaiul cu faina pana cand amestecul s-a omogenizat. Am pus apa in ceaun (cam 20% din volumul lui) si l-am lasat la foc mic sa fiarba. Cand a dat apa in fiert am adaugat amestecul de malai si faina, plus doua sticlute de esenta de vanilie. Si l-am lasat asa sa fiarba la foc mic cam 30 de min. Dupa care am luat ceaunul dupa foc si am inceput sa mestec mamaliga. Da e crima, ca se intarise…si il cam durea brandul pe je 😛 🙂 Dupa aceea am facut in mana niste bubuloaie mari…si am lasat-o la racit.

Am plecat iar de nebun la ora 4 dimineata. Am mai luat si niste rame rosii si ceva viermusi (sa nu am motiv sa spun ca nu am prins…ca nu am avut ce imi trebuia…si da-i viteza pana pe malul Dunarii) Am lasat masina pe un dig, am luat toate bagajele la spinare….si am luat-o prin padure sa ajung la malul Dunarii. Intuneric bezna, caini ca la balamuc care ma latrau din toate partile. Si oare cine statea de vorba la 4,30 dimineata cu cainii prin padure? 😛 🙂 Hai cutu…hai bataiu…hai (si aici le ziceam de mamele lor 😛 ) dar i-am facut din vorbe…si s-au linistit.

Am aruncat 5 lansete. Trei la bomba cu mamaliga mea minune facuta cu o seara inainte si doua la rama rosie. La rama rosie am prins doua moace pe care le-am eliberat ca erau mici tare de tot. Am scos o undita si am incercat la jai. Am prins doi mai marisori si am schimbat monturile la doua lansete (am pus cu plumb greu si cu ancora) si am incercat si la stiuca. Am zis bine ca “am incercat” ca nu am prins nimic…deci am ramas cu incercatul 🙂

Eram chitit pe crap…sau stiuca. Dar intr-un final m-am ales cu doua albituri…si-o albitura…dar la undita cu viermusi. Asta a fost sa fie. Dezamagitor.

P.S. Ce Dumnezeu sa prinzi la Dunare, cand baga braconierii setcile ca nebunii. Ca sa nu mai spun de curent. Il zapacesc cu curentul. Si pentru cei care nu stiu. Nu pestele care moare e problema. Cel care e atins de curent si nu moare e de fapt problema. Ca il sterilizeaza…asa ca nu se mai poate reproduce….si ne miram…ca de ce nu mai avem peste 🙁